Standard De Lucru Cumparator

Standard De Lucru Cumparator

A. SERVICII FURNIZATE ÎN FAZA INTERVIULUI INITIAL DE CONSILIERE  
Standard A(1): Explic nivelul si tipul de servicii pe care un client-cumparator le poate primi din partea unui consultant imobiliar.
Standard A(2): Furnizez o copie a standardelor profesionale si raspund la orice întrebare pe care clientul-cumparator o poate ridica în privinta acestora.
Standard A(3): Semnez un acord scris cu clientul cumparator. Acordul va include datele initiale si finale, contravaloarea comisionului/onorariului,modalitatea de plata, si responsabilitatile ambelor parti.
Standard A(4): Ma oblig sa respect confidentialitatea absoluta fata de clientul cumparator, protejând astfel abilitatea clientului-cumparator de a negocia toate aspectele tranzactiei.
Standard A(5): Consiliez clientul-cumparator si îl asist pe acesta în cautarea si colaborarea cu institutiile care acorda credite ipotecare. Îl ajut sa evalueze rata dobânzii si cheltuielile legate de împrumut.
 
B. SERVICII FURNIZATE ÎN FAZA CAUTARII GENERALE DE PROPRIETATI
Standard B(1): Discut obiectivele si preferintele în ceea ce priveste stilul arhitectural al proprietatii, vechimea ei, planurile de amplasare. Dezvolt dupa aceea, plecând de la aceste informatii, un profil al proprietatii dorite.
Standard B(2): Având fixat profilul unei proprietati dorite de catre un client-cumparator, studiez piata imobiliara, pentru a localiza proprietatile care vor fi vizitate de catre clientul-cumparator.
 
C. SERVICII FURNIZATE ÎN FAZA SELECTARII PROPRIETATII / CONTRACTULUI DE OFERTA
Standard C(1): Discut si evaluez proprietatile vizitate împreuna cu clientul-cumparator, comparând fiecare proprietate inspectata cu profilul proprietatii dorite.
Standard C(2): Înainte de pregatirea unei oferte de achizitie, îl  informez pe clientul-cumparator despre defectiunile sau problemele pe care le-am observat la proprietatea dorita.
Standard C(3): Înainte de pregatirea unei oferte de achizitie în numele clientului-cumparator, realizez o analiza comparativa a pietei, pentru a determina valoarea de piata a proprietatii dorite.
Standard C(4): Înainte ca un client-cumparator sa semneze oferta de achizitie, furnizez acestuia informatii privind costurile aferente încheierii contractului si, atunci când e posibil, costurile reale aferente unui credit ipotecar.
Standard C(5): Il consiliez pe clientul-cumparator si îi explic optiunile disponibile în realizarea unui contract imobiliar. Aceasta consultanta privind contractul imobiliar se bazeaza pe experienta mea în negocieri si în luarea deciziilor în activitatea imobiliara si reprezinta consultanta juridica.
Standard C(6): Pregatesc oferta de contract într-o forma care sa protejeze cât mai bine interesele clientului-cumparator. Furnizez informatii adecvate privind reprezentarea agentiei si alte detalii cerute prin lege.
Standard C(7): Dezvolt strategii de negociere a unui contract cu clientul-cumparator, stabilind limite ale punctelor cheie ale negocierii, atunci când clientul-cumparator doreste sa procedeze astfel. Negociez în mod activ în numele clientului-cumparator.
Standard C(8): Înainte de a înainta o oferta de contract unui vânzator, îl consiliez pe clientul-cumparator în privinta cerintelor specificate în contract.
 
D. SERVICII FURNIZATE ÎN FAZA ANGAJAMENTULUI SCRIS
Standard D(1): Il voi anunta pe vânzator în scris asupra viciilor descoperite si asupra reparatiilor necesare cerute de catre clientul-cumparator. Voi specifica dorinta unui client-cumparator de a demara sau de a anula un contract, de fiecare data când asemenea notificari sunt facute.
Standard D(3): Mentin contactul cu institutia care acorda creditul ipotecar pentru a ma asigura ca interesele clientului-cumparator sunt protejate
Standard D(4): Verific contractul cu clientul-cumparator înainte si dupa semnarea acestuia.
Standard D(5):Il acompaniez pe clientul-cumparator la o inspectie înainte de semnarea contractului.
Standard D(6): Il însotesc pe clientul-cumparator la semnarea contractului. Sunt pregatit sa sustin cauza clientului-cumparator în momentul semnarii contractului.
Standard D(7): Pastrez evidentele tranzactiilor pentru o perioada de timp si furnizez aceste informatii clientului-cumparator la cererea acestuia.
 

Ultimele oferte

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. [X]